it's the way you make me feel

var till doktorn klockan 10 idag, han körde ner en jättelång tops i min hals, bakom halsmandlarna liksom, det kittlas och är äckligt på samma gång! fick vänta ett tag sen fick jag reda på att jag har virus i min hals. ungefär som jag hade för två år sen också, då var det värre för jag kunde varken äta eller prata då. nu kan jag ju göra bägge trots att de gör ont.

de sa att de kunde smittas men att det inte var någon fara att åka till skolan eftersom jag inte har feber, men va är de för sätt då? så de tycker ja ska åka till skolan med en möjlighet att smitta ner alla med halsvirus? schysst av mig liksom... så jag stannar hemma idag och satsar på en skoldag imorgon istället.



här skulle jag kunna tro att bilden till vänster visar hur normala halsmandlar ser ut, och den högra är ungefär hur mina ser ut just nu och har gjort sen i måndags. (mina är något större!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback