en sammanfattning av måndag och tisdag;

måndag: skola, segt som vanligt. helt sjukt hur less jag är på den nu alltså. vill ha sommarlov nu! sen åkte jag till ockelbo, köpte massa gottgott, hade min barngrupp för sista gången. så vi bjöd på marängswiss-buffé! vilket uppskattades väldigt mycket ;) mot kvällningen blev det bilåkning med sofie och petra, mysiga tjejer det.

tisdag: vaknade upp i ren panik hemma hos petra klockan 5, började fixa oss och runt 6-tiden kom sofie och felicia och hämtade oss så drog vi in till stan, sen vart de buss till stockholm där vi fick kolla på film på cosmonova (asball biograf!) och gå runt lite på olika utställningar på naturhistoriska. tog tunnelbanan till gamla stan och hittade på en pizzeria, träffade mamma en sväng, jag köpte halstabletter sen vart de ett besök på riksdagen, kanske de tråkigaste jag varit med om. har ju varit där en gång förr så hade sett allt och hört allt de sa, lite smådrygt ;) somnade som en stock på bussen hem och så kom jag till lingbo lite efter åtta. så en 14 timmars skoldag blev det tillslut.

imorgon: ringa doktor boström runt klockan åtta, får förhoppningsvis en tid fort, åker dit och kollar halsen (kanske öronen också) sen får vi se om jag är lämplig för skola eller om jag blir "hemskickad".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback