en dag på djurgården

drog iväg mot djurgården idag, stannade först på donken och käkade lunch, sen tog vi ett till stopp vid muffinsfabriken och köpte världens störta muffins. helt sjukt stora, jag orkade inte ens äta upp halva min, haha! tog en liten promenad och slog oss ner för lite picknick. sedan gick vi en till promenad i stekheta solen och kollade på lite blommor, gick tillbaka till bilen och så somnade jag som en stock i bilen hemåt.

när vi kom hem gick jag ut på balkongen och la mig i solen, så då somnade jag där också, helt sjukt vad trött jag är. får se hur sent vi åker härifrån, annars kanske jag gör ett stopp hos petra ikväll och sover där + umgås lite med henne innan hon åker utomlands den fisen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback