vet inte

haha jag har kommit på en sak. jag vet inte varför jag har en blogg egentligen, ni är inte speciellt många som läser den, och jag har knappt någonting att skriva heller för den delen. jag kan lista ut kanske fem stycken som läser min blogg. men vilka är resten då? och varför läser ni min blogg? underlig fråga. har egentligen ingen lust att ha en "stor" blogg heller, lite privat vill jag ju ändå vara.

dock tycker jag ändå att den här bloggen är lite tidsfördriv om dagarna. och när jag kommer på någonting jag vill förmedla till omvärlden så är det första sättet att skriva ner det på bloggen. det blir ju som en liten dagbok, vissa ord kanske ni inte ens ska få läsa egentligen, men då kan ni ignorera det. bra va? he he. vet inte vad jag svamlar om nu så ska sluta skriva. poaaaaa hejdå













imorgon kommer snyggingen till vänster (ignorera snyggingen till höger) hem från norrland. hon är så himlans efterlängtad så det finns inte. kommer inte ihåg sist jag såg människan. guschemig. måste ta och åka upp till henne snart! så kommer ju såklart hanna hit också, då är alla fyra samlade igen, kommer inte ihåg sist det var heller. mys


Kommentarer
Postat av: Sus

Jag läser!

Every day!



Jag är din mamma.

2010-03-03 @ 06:46:48
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: ida

jag föjer din blogg maniskt, så jag vet vad du håller på med. det perfekta sättet :)



kommer till er om typ en timma eller något nu :D

längtar som ett as efter er ! <3

2010-03-03 @ 17:24:48
URL: http://idddah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback