'til you know what it means

började skolan 11.20 idag, hann gå på stan ett tag innan med petra. införskaffade mig en ny vit halsduk för 30 kr och en chicken wrap på donken. (nu måste jag dock börja spara pengar till grekland!) synd att jag är så dålig på att spara pengar bara.. men har all inclusive så jag behöver ju inte köpa dricka och glass, och det är ju det de mesta utav pengarna går till.

när jag kom hem så möblerade jag om mitt rum. och blev hur nöjd som helst! supermysigt, plus att det blev mycket större på något sätt. mer golvyta! så det är riktigt nice.

för övrigt har jag börjat skriva klart lite arbeten som ska lämnas in, det känns också riktigt nice. plus (igen) att jag ska skära ner på sötsaker och fettsaker. asnice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback