kalasning

ida fyllde 19 igår så vi firade henne i staden. hon bjöd på god mat och trevligt umgänge, bock och tack! träffade på josef och hans kompisar hemma hos honom ett tag, sen tog jag bussen till sätra och sov hos thomas. ville dock inte väcka honom imorse när jag gick, eftersom han såg ut att sova så skönt. så jag drog bara :) knasigt.

sov ett tag när jag kom hem, har sådan otrolig mensvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. alla tjejer vet vad jag pratar om. och ni killar som klagar på att ni mår så dåligt när ni är förkyld - prova ha mensvärk säger jag bara. ni skulle aldrig klaga mer i hela erat liv.

nu blir det tv och sleepmode on. skola imorgon och jag längtar inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback