i better keep on walking

sov hos linnea i skutskär igår, för vi skulle till en förskola där imorse och experimentera. men när vi kom till skutskär igårkväll kom vi på att vi hade glömt alla våra experiment i skolan. så linneas mamma skjutsade oss till stan så vi fick hämta dem, sen skjutsade hon oss till förskolan i skutan så experimenterade vi för 20 stycken förskolebarn. det gick hur bra som helst!

på idrotten idag fick jag en basketboll i huvudet och jag har fortfarande ont i huvudet efter det och är alldeles yr. + att jag har ont i magen och börjar bli snorig i näsan. undra om jag börjar bli sjuk? vill inte bli det just nu, vill hålla mig frisk, klara av skolan så man förtjänar påsklovet!

nu ska jag nog locka mitt hår och invänta mat. min mage skriker.

nu vill jag ha sommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback