a dream is a wish your heart makes

helt slut efter min och felicias tretimmars fitnessträning vi hade idag. dock var det väldigt roligt idag, fick göra massa olika grejer, varierat liksom - ett stort plus. annars hatar jag fitness kanske mest av allt. blääää! men det är väl bara att hålla ut, har ju gått halva tiden så det är rätt omöjligt att byta kurs nu för då måste vi jobba ihop de ~40 timmarna vi har missat. håller ut håller ut..

nu ska jag packa lite för jag åker till mamma imorgon, ska bli mysigt. ska ju på genrepet i globen inför melodifestivalen på lördag. tror dock att det kommer bli rätt trist med 6 ballader av tio bidrag. men där gäller det också att hålla ut. kan ju inte somna i globen heller...


skulle inte sitta helt fel nu inte ♥


Kommentarer
Postat av: Sus

Jag fattar piken =)

2010-03-11 @ 20:50:03
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback