packning

fick sluta jobbet vid lunchtiden, åkte hem och fixade det sista inför resan. har packat klart handbagaget, och funderar på om jag verkligen inte glömt något. annars får jag väl köpa det jag glömt i grekland. väskan får väga 20 kg men min väger bara 9,4! haha fattar inte hur man kan fylla en väska till 20 kg faktisk, och dom ska faktiskt höja det med 3 kg i oktober, herre min ge.

nu ska vi göra klart ännu mer och låsa väskorna, sen åker vi till gävle på 7-årskalas och vid åttatiden ikväll far vi till stockholm, och 02.00 arlanda. sen lyfter vi.

nu fick jag ont i magen också, tjangoling svejs



thailand 2006

Kommentarer
Postat av: fff

min vägde 19,5 när ja skulle till skåne sist, de va på håret :p

2010-06-23 @ 21:44:18
Postat av: fff

min vägde 19,5 när ja skulle till skåne sist. de va på håret :p

2010-06-23 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback