när solens strålar värmer

såg att jag inte hade bloggat på ett litet tag så jag slänger in ett inlägg nu.
har varit himla mycket på sistone. t.ex. en skolavslutning i tisdags då min kusin gick ut sjätte klass. och efter den tog jag tåget in till gävle och träffade linnea en sväng sen sov jag hos moster.

vaknade lite efter sju igårmorse och drog iväg till ockelbo på en till avslutning då min lillasyster gick ut nian. blev fika hos farmor efter det och så åkte jag med pappa hem. mamma kom och hämtade mig så skjutsade vi syster till stugan där hon skulle vara med massa kompisar. vi åkte in till gävle igen och hälsade på min andra moster. gosade med hamstern och sånt, mysigt värre!

idag vart det fika på BF, sen stan med de söta tjejerna. åkte hem och solade i några timmar. blev väl kanske lite brunare.

IMORGON SLUTAR JAG TVÅAN OCH DÅ BLIR DET PARTY MED TJEJERNA. love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback