hello, it's sunshine cleaning!

(med världens smile)

sitter i skolan nu, har gjort det snart en timme. har inga lektioner fram till klockan 11.20 kanske? drygt och skönt på samma gång. har hunnit med att få reda på slutbetyg i idrott: VG - gaaaah så nöjd! och så har jag städat ur skåpet, hade massa skrivblock kvar sen ettan? jätte nödvändigt kan man tycka.
men idag är det ingen bra dag, för jag sov över ganska rejält imorse. vaknade en kvart innan jag skulle åka och då hade pappa tydligen väckt mig en massa gånger, kroppen och huvudet har nog tagit sommarlov redan.

PLUS att jag har en sån jävla mensvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. ünderbart, verkligen, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback