summer nights

Först köpte jag och Elina godis, sen tog vi tåget till Gävle med sällskap av Ellen och Lisette. Gick runt och kollade lite, käkade cheeseburgare på Donken och sen hejade vi fram Jessie till vinnare! Grattis Grattis. Träffade på Jim och hans kompis Eddie så jag gick runt med dom ett tag. Tog sista tåget hem och la mig på soffan i helt utmattat mående.

Planerade inför morgondagen och lördagen, kommer bli A-W-E-S-O-M-E med mina kära Fjausar! Tacomys här imorgon och övernattning med hela laget, på lördag blir det frukost och fix och så drar vi iväg och spelar lite brännboll. Sen ska hela laget + lillasyster och hennes kompis Ellinor vara här och grilla och förfesta innan vi beger oss mor Parken där ALLT KOMMER HÄNDA! Får se hur många som sover här på lördagen,
men det var väl en värdslig sak för jag är taggad, är ni taggade?!?!



Inflyttningsfest i garaget 2008. Vad gör vi?! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback