THE GIRL IN THE MIRROR

Nu har jag varit lite off igen, ber om ursäkt - igen. Men jag har helt enkelt inte orkat skrivit nå inlägg. Har till och med inte haft någonting att skriva om. Skulle ju på bio igår (snabba cash) men jag hade sån otrolig mensvärk så jag pallade verkligen inte. Och det är nog det värsta med att vara tjej. Håller ni med mig?

Nu ska jag nog krypa ner i sängen - bokstavligen - och kolla på O.C säsong 1! Måste ju vara den bästa serien som gjorts genom tiderna. Och så ska jag försöka hitta på något man kan göra mot kvällen eller om någon vill vara social. 

Annars rullar livet på. Har dock världens värstarste värsta träningsvärk efter fitness-passet jag körde igår med felicia. Kanske det roligaste jag gjort på länge, och nu börjar vandringen mot en smalare Amanda. Jag gillar det.

 amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback