SAVE THE LAST DANCE

Igår var jag helt slut som en levande människa. Kunde knappt gå ner för trappor eller sätta mig ner. Allt på grund av att jag tränade tre timmar i torsdags och två timmar igår. Och jag är nog den mest otränade människan i hela Sverige. Trodde även att värken inte kunde bli värre än vad den var igår - fel av mig. Jag kan knappt skriva på datorn idag för att jag har så ont. Haha! Lite komiskt är det ju ändå på något sätt.

Vi får se vad som händer ikväll, Petra bjöd med mig till Ida men jag har verkligen noll ork. Vill gå på bio - men har noll ork till det också. Aouch.

Törstig är jag också. Vilken kass dag det här kommer att bli. Ska gå och gräva ner mig nu. Hör av er om ni har någon mirakelmedicin mot träningsvärk/förkylning.

amanda




Kommentarer
Postat av: linn

träningsvärk tar man bort med mer träning! :D

2010-02-04 @ 09:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback