JAG LEVER LEVER LEVER LEVER

För det första ska jag be er om ursäkt för min otroligt kassa uppdatering de senaste dagarna, men har helt enkelt haft fullt upp och lagt bloggen lite på sidan då.

Under dessa dagar har jag hunnit med:

- att sitta hemma och göra absolut ingenting. Var kanske inte det roligaste man kunde göra en fredagkväll, men jag fick lite tid för mig själv iallafall så jag kollade bara på en massa filmer.
en tripp till Sandviken och varit lite social, med massa tacos och film. Mycket mysigt!
- köpt största godispåsen till mig själv, enbart för jag tyckte lite synd om mig själv för jag skulle få stå ute i kylan och vänta på tåget.
- börjat skolan igen efter jullovet, gick hur bra som helst. Alla lärare är bara sååå glada för att vi äntligen är tillbaka, tror alla ettor tycker det med. De ser så otroligt "glada" ut när vi kommer.
- somnat halv nio på kvällen och vaknade inte förrän det var dags att gå till skolan.
- ätit nudlar med kycklingsmak, hade glömt bort hur gott det var!
- tagit tag i bloggen igen efter detta korta break.

En liten snabb sammanfattning, kanske slänger in ett inlägg senare.



amanda


Kommentarer
Postat av: ppp

mengud, det ser inte ut som dig amanda ;o

2010-01-12 @ 20:12:01
URL: http://ppetrasimonsson.blogg.se/
Postat av: ida

den där kvällen kommer jag ihåg du :) när bilden togs vill säga

2010-01-12 @ 21:59:29
URL: http://idddah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback