JAG BEHÖVER EN KRAM

Hallelujah för att det är fredag imorgon, och det innebär kort skoldag (8.30-14.00) och så blir det en snabb vända hem, packa om väskan och sen åka in till stan för att gå på bio med mina favoritflickor. Vi ska se på "Snabba Cash" och jag hoppas verkligen att den är bra! Har hört mycket olika om den filmen. Men Joel Kinnaman är ju med, så den måste ju vara bra. Haha! Sover hos moster och så åker jag nog hem rätt tidigt på lördag. Så får vi se vad resten av helgen har att erbjuda.

Nu är det tack och godnatt för mig. Och så tackar jag alla som grattat mig idag :)



amanda


Kommentarer
Postat av: Sus

Jasså =)! Vilken av mostrarna?

2010-01-22 @ 06:13:31
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Anton E

FRANKIE DA KING!

2010-01-22 @ 23:34:23
Postat av: Fredrik Hallgren

Han är grym, och min klasskamrat från teater-plugget:)

Och det där grattiset var så lite så, det bjuckar jag gärna på:)

Ha det gott!

Idag ska jag träffa din mamma, det ska bli kul!

2010-01-23 @ 14:04:59
URL: http://fredrikhallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback