I'M NOT THAT KIND OF GIRL, WHO GIVES UP JUST LIKE THAT

Vaknade för en timme sen ungefär, och är så himla hungrig! Känner mig som en varg, eller som en björn som inte ätit på en hel vinter. Så jag lär leta på någonting att äta snart innan jag avlider.

Men det värsta är ändå att jag verkligen inte har någonting att blogga om längre. Jag skriver bara någonting ändå så bloggen inte dör ut helt. Så ni får räkna med att det troligtvis kommer komma några riktigt usla inlägg framöver, men det är också smällar man får ta.

Ska leta lite inspiration, så återkommer jag.

Och det här var en rolig kväll med mina tjejer, massa mys hos gullungen i mitten längst ner. Med pizza och jacuzzi, sedan drog vi iväg och dansade på Maxim. Tröttnade så det blev cruisingen istället. Måste göras om!

amanda






Kommentarer
Postat av: Anonym

sv;jaaa..men de blev sämre när marissa dog:/

haha tack,eller vad säger man!:) din blogg är jättefin& bra,så de går vell bra för dig också antar vi?:)

2010-01-31 @ 14:52:48
URL: http://famousgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback