GONNA GET DRESSED FOR SUCCESS

Jag har haft en sån otroligt bra dag idag, har bara varit postivit hela dagen! Önskar att alla mina dagar vore som denna, då skulle jag fan må så sjukt underbart! Och ändå har det inte varit någonting speciellt, umgåtts med mina vänner (som är de bästa som finns, men det vet ni ju redan) och så gick jag på stan med söta tjejer. Köpte världens finaste mössa ♥ älskar den.

Sen något som var mindre bra idag var att 17.10 tåget var inställt (jag visste om det, men hade såklart förträngt det) så det blev över en timmes bussresa innan jag kom hem. Really bad.

Och en till sak, jag vet inte vad jag gett mig in på. Men jag är iallafall med i någon sorts tävling hos Morgan, så ni får mer än gärna lägga en röst på mig. Nummer 1 är jag :)  (som om det var någon nyhet, mohaha)

Jag åker till Stockholm imorgon. Saknar min mamma lite ♥



amanda


Kommentarer
Postat av: Sus

Älskade unge!

2010-01-14 @ 21:39:38
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback