EN APA GÅR PÅ DJURGÅR'N

Som alla brynäs- och djurgårdenfans vet jag att brynäs vann med 4-1 igår. Eftersom vi hade två stycken stockholmare här hemma så tänkte jag överraska dem lite när de kom hem vid tio. Dock kom de inte hem förrän 1, då båda stockholmarna + pappa kröp ner i min säng och sjöng lite egna påhittade sånger.

Jag hade letat på en bild och en låt som jag skulle visa dem, och jag tänkte att ni skulle få se min geniala plan. Här är låten och bilden jag visade dem inatt:





amanda


Kommentarer
Postat av: emmie viding

sv; okej. men sooft iaf! :D

jovars, med mig är det bra tycker jag. :))

söt bild haha.

2010-01-24 @ 20:55:03
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback