DU SÄGER INGENTING DET SÄGER ALLT

Vaknade klockan 1 idag, japp ni läste rätt, 1!! Helt sinnessjukt. Eftersom skolan börjar på måndag så måste jag börja lägga mig tidigt och vakna tidigt. Tänkte börja med det idag, men nu när jag ser på klockan 22.13, så känns det som om det är lite försent med det där att lägga sig tidigt.

På eftermiddagen gick jag och Frida ut i den friska luften (-25 grader) och knäppte massa kort, ni får se dem senare. Orkar inte lägga in dom nu. Sen kom Ida hit och då kollade vi på tre filmer, först "The boy in the striped pyamas" sen "Hannah Montana - The Movie" och sist men inte minst "Pistvakt".

Nu ska jag bara slappa och lyssna på massa bra musik, lägger in bilder imorgon :)



amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback