CAN YOU FEEL MY HEART BEAT?

Först blev det taxi ända in till Gävle idag, big surprise... Sen blev en väldigt exklusiv middag idag med Petra, käkade lyxmiddag på Subway! Kanske hur gott som helst och jag blev proppmätt. Femtåget var inställt så det blev ersatt med buss. Är inte ens förvånad längre om jag säger så.
Hoppade av i Ockelbo och väntade på pappa som var hos tandläkaren. Åkte hem och så har jag bara suttit vid datorn. Jätteroligt verkligen.

Imorgon blir det till att shoppa lite, kan behövas. Känns egentligen inte så bra med tanke på att jag har planer på att spara till en platt-tv. Men det löser sig.


HOLD YOUR HORSES !


amanda


Kommentarer
Postat av: Lotta

Allt löser dig, du har råd med en platt-TV i sinom tid! Jag ska försöka spara ihop några monies till att köpa möbler när jag flyttar till hösten, mense hur det går. Planerar en resa till London och en till USA inom två år X_X Plus shopping på detta.



Ja du kära amanda, jag har länkat till dig på min blogg! Kram

2010-01-27 @ 16:17:00
URL: http://pointymustasch.blogspot.com/
Postat av: malin persson

Grymt fin blogg du har! :o :D



>>lust att ställa någon/några frågor i min frågestund på bloggen? ^^'

2010-01-29 @ 12:00:40
URL: http://chraptesict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback