BUTTERFLY, FLY AWAY

Jag har helt fastnat för den låten, den är med i Hannah Montana (som är sjukt mysig, haha!) filmen och ni som vill höra den och har Spotify kan lyssna här. Har nyss smidit lite planer inför helgen och ska snart duscha sen läsa en bok tror jag. Nörd som man är!

Ida la nyss upp en text på sin bilddagbok som våran högstadielärare läste förr oss, nästan varje morgon innan vi skulle börja en lektion. Då tyckte man att den var värdelös och man tyckte att hon var urlöjlig som läste den förr oss "tuffa" tonåringar. Men idag när jag läste den så tog jag in orden på ett annat sätt, och nu tänkte jag att ni skulle få läsa den med. Här har ni den:

Ett ord som en människa fäster sig vid
Kan verka i oberäknelig tid
Det kan framkalla glädje till livets slut
Det kan uppväcka obehag livet ut
Ja, det kan påverka livet på jorden
Så slarva inte med orden.

amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback