AVRUNDAR KVÄLLEN MED DETTA

Jag har tagit ett viktigt beslut i mitt liv. Jag ska gå och lägga mig. Väldigt viktigt. Om jag inte sover kommer jag vara helt död imorgon (vilket inte gör så jättemycket efter som det är söndag) men ändå, någorlunda pigg vill man ändå vara. Jag svettas som en gnu och spelar in massa ljudklipp som jag och en polare skickar till varandra. Jag pratar t.ex som en norrlänning och en finlandsvenne. Mycket spännande.

Nu blir det till att kolla på OC igen och sen sova så sött i mitt svettrum. Lät mysigt och lockande va?


kung!

amanda


Kommentarer
Postat av: emmie viding

sv; det är lugnt. idag ska jag iväg &träna hästarna och sen blire väl att plugga lite &chilla. själv? :)

2010-01-24 @ 12:02:58
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: emmie viding

sv; det låter bra! :))

är allt bra med dig?

2010-01-24 @ 12:34:42
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback