AND I NEED YOU TODAY, OH..

Sådärja! Då har bloggen piffats upp lite med en ny header, jag är rätt nöjd med den faktiskt. Och anledningen till varför jag är vaken nu är för att jag börjar 10.15 imorgon och åker in med 9-tåget.

Jag är på hemskt dåligt humör. Först har mrs m en hel del att förklara, även fast jag aldrig kommer våga prata med henne, men hon borde be hom ursäkt. Sen så är jag 10000000 % säker på att jag la mitt pass i en låda, men det är helt j*vla spårlöst borta. BLIR SÅ ARG!

Inte nog med det så fick jag käka sallad när de andra åt värsta makaronipuddingen (det var korv i den och jag äter inte korv, argghhhh) så nu skriker min mage efter mat.

Ber om ursäkt för allt klagande det har varit på mig idag. Imorgon ska jag vara en mycket gladare person! I promise.

du kommer liksom alltid att vara den bästa


amanda


Kommentarer
Postat av: ppppppppppppppppp

aw, tårar i ögonen! <3

2010-01-26 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback