YOU ARE MY LIGHT IN THE DARK, THE BEATING IN MY HEART

och jag pallar inte blogga. men det kanske ni redan märkt. har varit hemskt off denna helg och måndag tisdag. sånt ni får leva med. har ju faktiskt ett privatliv jag med, fast man inte kan tro det! var t.ex. på bio igår med sofie, vi kollade på farsan och fyfan vilken kunglig film. har aldrig skrattat så mycket på en bio någongång tror jag :) vart supermätt av alla chips och popcorn + 3 liter läsk ungefär. mormis och lelle hämtade mig och så satt vi uppe till 00:15 ungefär, då vi tvingade lelle i säng.

hej vilken röd tråd det vart i det här inlägget. men har ja nåt i ögat eller? intressekramp förstår ja. hej hej blåbär nu ska jag se klart småstadsliv. LUGNA SÄÄÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback