TIO SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

  • Jag är född 1993 men går andra året på gymnasiet i Gävle. Många som fortfarande påpekar det, och anledningen till det får ni fråga min kära mor om, men är inte säker att hon vet heller varför det är som det är.
  • Jag älskar att stå på scen och uppträda, men är dock väldigt blyg inför redovisningar och liknande, väldigt konstig blandning kan jag tycka?
  • Jag är en gottegris så det skriker om det. Är alltid sugen på godis eller någonting annat sött, smälla i mig en chipspåse är inga problem. Men nu ska det slutas med sånt!
  • Jag funderar på att flytta söderut när jag tagit studenten. Antingen skåne eller så blir det utomlands som gäller. Har en liten vilja till att utbilda mig till reseledare.
  • Jag vantrivs hemma ibland. Mer ofta nuförtiden. Det märks att jag blir äldre, och behovet av att bo med förälder är inte lika stort. Det kan gå mig på nerverna att vara hemma!
  • Jag har bestämt mig för att ta tag i min vikt, och träna mer - äta mindre onyttigheter. Jag tycker trots allt att det är skitroligt att träna, trots att det är jobbigt eftersom jag har sämst kondition i Sverige.
  • När jag tar studenten är jag utbildad fritidsledare.
  • Mitt självförtroende är nog det sämsta som finns, men jag jobbar på det. Och för varje dag som går så tror jag att det har stärkts med en gnutta - vilket är helt okej.
  • Jag är fascinerad av andar och spöken, tror stenhårt på sådant och skulle gärna vilja ha förmågan att kunna prata med dem!
  • Om jag skulle välja ett ställe på hela jorden att tillbringa resten av mitt liv på, skulle det bli Thailand.

Fick inspiration av lillasyster att skriva en sådan här lista, ska komma på roligare saker att skriva till en annan gång. Typ att jag har ett födelsemärke stort som omkretsen på ett glas, runt ett vanligt litet födelsemärke eller att jag kan slicka mig själv på näsan.



amanda


Kommentarer
Postat av: Sus

Jag kan svara direkt =)

Du fick börja skolan ett år tidigare för året då du egentligen skulle börja var det typ bara du och ett par killar som skulle börja.

Eh..äru mä?

Så du gick aldrig lekis.

2010-02-05 @ 06:30:28
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Lotta

Seeemst kondition i Sverige? Aldrig! XD Det har jag!

2010-02-07 @ 11:59:51
URL: http://pointymustasch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback