THAT'S JUST TOTALLY SWEET

Är hemma idag också och vilar upp mig. Imorgon gäller det att ha all kraft som finns i hela världen, då jag och mina tjejer utmanar ödet och ska åka slalom (dock barnbacken, men vi kommer rocka ändå) i kungsberget. Ska bli sjukt roligt. Känns som om jag måste leta på ett par täckbyxor annars blir det nog kallt om benen.




Kan inte sluta titta på bilderna jag hittade igår. Kommer inte ihåg någonting ifrån dem, men det är ändå sjukt roligt att kolla. Och se hur man har utvecklats.

Kollar på O.C säsong fyra nu, måste vara den bästa serien. Vet att jag sagt det förrut. Men jag har inte ändrat åsikt riktigt än. Och kommer nog inte göra det heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är ju så gullig så man kan svimma. Ni har blivit större och äldre men är lika gullig som då. Kramis från Mormis

2010-02-09 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback