showkidz

ja det stavas så, med z. och det är bland det roligaste jag vet just nu. perfekt medicin i detta tråkiga väder. tjejerna är alltid så glada och fulla med energi varje gång vi träffas (en gång i veckan, tycker det är för lite!) och det är så himla underbart. de har så mycket de vill få ur sig, och kan knappt sitta stilla och vänta på deras tur att få prata. så himla gulliga så det smäller om det! jag som ledare känner mig ruggigt stolt när de kommer till våra träffar och säger att de till och med slutat på basket för att de ska kunna fortsätta komma och showa.
har lärt ut en dans till dom nu till en låt på 40 sekunder, och de klarar den nästan bättre än mig. det får mig att bli ännu mer stolt som ledare, och tänk att de bara går i fjärde klass.
jag skulle kunna skriva i evigheter om dessa små filurer, men det skulle ni inte orka lyssna på. så jag slutar här och bloggar igen senare om jag orkar. har en hel trave med läxböcker = två prov imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sus

Du är så duktig!

2010-02-23 @ 06:22:14
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback