PALLA

jag orkar ingenting. ingenting och ingenting. är heeeeelt slut i huvudet och kroppen och allt. förstår inte hur jag ska orka 1½ år till i denna skola. i helgen när jag var hos mamma så ville jag bara stanna där i någon vecka. slippa undan från allt slit ett tag. dock är det konstiga att jag knappt vet vad jag har att göra i skolan och gör allt i sista sekunden. men det kanske inte är bara skolan som tynger mig - VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKITVÄDER? här har man gått runt och varit skitglad för att det äntligen blivit liiiiite varmare ute. och vad händer? det börjar såklart snöa igen. gaah döda mig. långsamt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håll ut! 1½ år inget, tänk om hade 3 år kvar.

Sen känslan när du står där på trappan å ska springa ut, den är obeskrivlig. När du får skrika "för jag har tagit studenten"

Kämpa efter det. jag lovar dig dig, de är så värt de!

2010-02-18 @ 09:53:41
URL: http://hannaborjeson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback