ONE THING THAT MAKES IT ALL COMPLETE

idag har jag haft den sämsta dagen i världshistorien. ingenting har gått som det skulle och jag är bara allmänt trött och irriterad på allt. 98% av mig säger att jag ska ta en vecka off från skolan och vara hos mamma, och de andra 2% säger att jag ska sköta mig. men palla. blir så trött och ledsen på mig själv. att jag inte har kraft nog att ens vilja gå till skolan. inte för att någonting har hänt, utan för att jag helt enkelt inte har någon ork. somnade nästan på studiebesök, var även nära på naturkunskapen och så somnade jag i badkaret nu när jag badade. sånt som bara amanda astner lyckas med. hualigen, vill bara åka iväg och aldrig behöva återvända. så känns det just nu. ska deppa lite nu och kanske sova en skvätt på det. ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback