OH IH OH AH AH CHING CHING WALLA BALLA BING BING

har elsäkerhet med peddo-håkan nu. och ja - det är endast ett smeknamn som jag och mina polare använder. och han kommer inte få lida av det. om han nu inte läser min blogg, och om du gör det håkan som ber jag så hemskt mycket om ursäkt för det. gillar ju dig. vet du väl. jag och petra gjorde ju klart uppgiften på en kvart så nu måste vi vara hans favoritelever. annars blir jag ledsen i naveln.


ser även ut att bli en lång dag idag. glömde träningskläder så blir nog till att sitta på sidan och kolla på fitness idag, när man egentligen vill vara med och fitta sig lite. men så kan det vara ibland. life's a bitch, then you die. var det någon liten fågel som viskade i mitt öra förrut. hej och hå!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad heter låten? oh i oh ah ah ching ching walla balla bing bing? VAD HETER DEN? :D <3

2010-09-06 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback