NEJ, INGEN SÖRJER NÄR DU DÖR

Har gjort lite småändringar på bloggen nu, lagt till dagens namnsdag, nedräkning till Grekland och någon besöksruta - som jag tvivlar lite på om jag ska ha eller inte. Men den fyller ju ut lite plats iallafall, så det var ju rätt bra. Annars är jag rätt nöjd med min blogg för tillfället. Den är lite mysig på sitt sätt. Dock är ju inte innehållet så jättebra men det får ni leva med.

Det blev lite shopping idag också, köpte två tröjor och ett armband. Väldigt nöjd. En chockrosa tröja och ett mintgrönt linne. Finfint.

Imorgon ska jag på helkroppsmassage i Sandviken, om det inte blir imorgon så lovar jag att ja kommer strunta i den där massagen. De har krånglat för mycket med det nu så jag orkar inge mer.

Och så har jag ont i tänderna.



amanda


Kommentarer
Postat av: Sus

Hoppas den blir av nu!

140 dagar till Grekland!! Woohooo!!

2010-02-03 @ 06:26:14
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback