MIN MORMOR ÄR SÅ KLOCKREN

Satt och pratade lite idag under middagen. Mormor börjar berätta om någon telefonförsäljare, så sa hon att det hade ringt en stockholmare till henne som pratade så att hon inte förstod vad han menade. Citerar:

"så när någon telefonförsäljare ringer, och man inte förstår vad som säger ska man säga nej nej nej nej nej, men jag sa ja! och så pratade han om nå storlekar och då sa jag large. Så nu prenumererar jag på herr-kalsonger."

Hon fick sedan skicka iväg ett mail om att de aldrig mer får skicka ett par kalsonger hem till henne.


Massagen idag var ungefär det bästa som kunnat hända mig just nu. Rekommenderar alla att ta sig tid och boka ett besök hos en massör, kommer inte bli besviken - det lovar jag. Hade alltså helkroppsmassage (rygg, baksida ben, fötter, armar, framsida ben inkl. ansikte) och det tog verkligen död på mig. Var ändå rätt så pigg men när jag satte mig på tåget hem kände jag hur klen jag var. Får se om jag stannar hemma från skolan imorgon och vilar upp mig inför fredag, då jag ska på kurs i stockholm.

So long, sleep tight.
amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback