MAYBE IF I'D TOLD YOU THE RIGHT WORDS, AT THE RIGHT TIME

nu taggar jag morgondagen, väldigt mycket. har letat fram täckbrallerna nu och en annan jacka. så nu är det bara den varma oboy'en kvar att fixa, sen är jag fit for fight eller ready to rumble. orkar inte vara ordentlig längre i bloggen och börja meningar med stora bokstäver, det är för jobbigt. så ni får stå ut eller leave my blog. för mig kvittar det faktiskt. skriver mest för min egen skull, och att jag ska komma ihåg. kan ju faktiskt vara lite kul sen när man blir äldre och kan kolla tillbaka vad man gjorde när man var 17 år.

jag har också bestämt mig för att minska ner på godis. ska endast äta vid speciella tillfällen, men försöka hålla mig till lördagar endast. dock får jag ju äta glass och kakor och så. men just lösgodis och sånt. lite jobbigt i skolan med tanke på att vi har två kockar precis där, men man måste kämpa!

jag och min fina vän i somras. då vi grillade på näsbacken med massa andra söta tjejer, som slutade med brännbolls-spelning på gäveränge. en mycket trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback