mamma

såna här dagar behöver man sin mamma. jag gör det idag. lovar att jag inte kommer kunna sova inatt. känner att tårarna är på väg att komma, och jag vet inte ens varför. allt känns plötsligt så himla jobbigt och tungt. min mamma är bäst när det gäller tröst, hon säger alltid rätt saker vid rätt tillfällen.
för att må lite bättre så ska jag umgås med mina vänner i skolan de sista dagarna, de är också bäst. bäst. sen har jag lov en vecka, och då hoppas vi på bättre tider efter det. nu ska jag ta mig en dusch eller nå och skölja ur mig lite negativitet, om det nu är möjligt.

jag älskar dig mamma


Kommentarer
Postat av: Sus

Älskade, älskade unge!

Du ska ringa mig när du känner så där.

Sen, när det lugnar ner sig i skolan, sjukskriver vi dig en vecka så kommer du hit.

2010-02-24 @ 06:33:21
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: ida

nu är det snart bara en vecka tills vi far till stockholm iaf du. <3 jag saknar dig ! <3

2010-02-24 @ 12:38:08
URL: http://idddah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback