ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv

har hört att tranbärsjuice ska vara bra mot urinvägsinfektion. så har druckit det hela dagen. kanske det äckligaste jag någonsin druckigt. men vill man må bra får man lida pin, typ. ska iallafall till doktorn imorgonbitti klockan 8 och ta prov och få se om jag får penecillin. så har jag bara en lektion i skolan, jag och felicia ska jobba med våra brats. grymt. men åter till juicen, när jag dricker den så känns det som om tungan förvandlas till en tvättsvamp, sjukt äckligt! tänk om den kunde smaka som bravos apelsin/äppeljuice - vad världen skulle vara underbar då.
ska pina i mig det sista glaset tranbärs-skit för dagen och så vill jag att ALLA går med i min och eriks grupp på facebook "Vi som älskar att reta personer vi vet blir irriterade" sen är jag nöjd. mätt och belåten kommer jag iallafall bli efter namnsdagsfikat vi ska ha för syster min. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback