EVEN IF THE SKY IS FALLING DOWN

Idag är det en liten deppdag. Vet egentligen inte varför men det känns bara som så. Skolan var ändå helt okej. Har världens bästa vänner så jag kan egentligen inte må dåligt i närheten av dem. Nu är det ju inte så att det är dom som gör att jag har en deppdag, nej. Men alla människor har såna, utan någon som helst anledning. Kan bero på att jag har prov i naturkunskap imorgon, eller för att jag är trött på snön.

En kompis tipsade iallafall om en jäääääävligt bra låt om jag får säga det själv. Tänkte dela med mig av den till er, så ni också får höra den. En mix av USA:s topplista 2009.

Jag tycker att den är ruggigt bra. Kommer nog bli en låt som spelas mycket i sommar runt om i världen. Ruggigt skickligt av han som gjort den i alla fall. GRYMT!

amanda









Kommentarer
Postat av: Sus

Du längtar nog efter mamma kanske?

Lite?

Väl..?

;-)

2010-02-01 @ 20:02:23
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; haha, gött ;D.

2010-02-01 @ 21:31:44
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback