evacuate the dancefloor

torsdag: var i skolan, sen stan med petra och linnea. käkade god mat innan det blev dags för modevisning på spegeln, de gick så bra så för mina tjejer. vi fick überbra platser längst fram också. det var toppen!
fredag: var i skolan till klockan tolv, åkte till ockelbo med fritidseleverna och så redovisade jag och felicia om gotan, gick hur bra som helst. lekte lekar i 1½ timme där, planerade lite sen skickade jag iväg dom vid klockan tre, och då var det hårdkörning på hög nivå. skottade en massa snö, fixade med singstar-rum och hej å hå vad mycket som skulle hinna göras. hann till och med ringa och beställa fem familjepizzor mitt upp i allt. iallafall så kom det rätt många barn på discot idag, var superroligt och absolut någonting vi kommer göra igen! garanterat. är helt slut i kroppen, så jag tänkte sova nu så jag kanske är lite pigg imorgon iallafall. g'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback