en tidig måndagsmorgon

då sitter amanda astner och kollar på en av OS roligaste sporter - hockey. sverige möter finland och vi leder med 3-0, fint! en sak som är mindre fint är att det är -28 grader ute, minus tjugoåtta grader ute!!!! och jag som trodde att våren var på gång, långnäsa på mig där säger jag. helt sjukt att man ens får ge sig ut när det är så här kallt, de borde stänga alla skolor! iallafall polhem, så man kan få stanna hemma. det är ett under om jag överlever denna dag. annars så ska ni veta att jag diggar er. starkt.

och gud, om du finns - så önskar jag mig lite sol och sommar nu. ger du mig det så ska jag tro på dig i evigheters evigheter. i promise.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud finns, men du får tänka på att han har humor XD Det finns så många som önskat sig snö i ett halvår krax jag krax. Dock vore det trevligt med lite varmare väder utan blåst så man kan vara ute och ha det mysigt i snön.

2010-02-22 @ 12:46:04
URL: http://pointymustasch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback