BUT IF THE STARS WILL SHINE FOR YOU..?

har en otroligt envis känsla inom mig som säger att jag borde lägga mig under täcket och kolla på säsong fyra av oc. nu är ju dock frågan om jag orkar kliva upp, gå fem meter och borsta tänderna eller om jag ska sitta kvar här ett tag till och se dum ut. det sistnämna alternativet lockar mest för stunden faktiskt. känner mig som en fågelholk och bara glor. men man måste ha såna dagar också. faktiskt.

såhär snygg var malin, linnea och jag i kungsberget idag. känns som att gårdagen måste upplevas igen. mina tjejer är absolut det bästa jag har. guld, silver, diamant - släng er i väggen, mina tjejer är värd mer än så!



Kommentarer
Postat av: ppppp den hemlige

gårdagen måste upplevas igen?

det var väl fan idag vi åkte i KB ? :'D

2010-02-10 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback