A BROKEN HEART CAN'T BE THAT BAD

"build up your confidence, so you can be on top for once"

en utav de bästa raderna som någonsin existerat på denna grönblåa snurrade planet. lyssna på denna låt, lovar att minst hälften av er kan låten redan, och resten har bara hört den. men se till att lär er denna rad, ni kommer leva länge på den. och glöm inte att det var JAG som sa det.

nu till någonting helt annat - jag ska berätta lite konstiga, normala och annorluna saker som jag tycker om eller brukar göra. typ. (kan säga att jag fyller på den senaste listan också) men här ger jag er en till liten lista;
-jag älskar bensinlukt - kan kanske ha någonting med att göra att mamma gillade att lukta på den lukten då hon hade mig guppandes i magen. kan vara så.
-
jag gillar att ha träningsvärk - mja det är sant, det gör ont. like hell ibland. men det är ändå rätt skönt på något sätt, att få bekräftat att man rört på fläsket. right?
-jag tar aldrig första tallriken i matsalen - iallafall inte när jag ska äta min dagliga vaniljyoughurt. man vet ju aldrig om de tallrikarna som står överst innehåller mer spottloskor än diskmedelsbubblor.
-jag älskar att träna - men är för lat för att göra det. huh?
-jag kan tugga på samma tuggummi från att jag vaknar tills att jag somnar - äckligt? nä gott som fan.
-
jag kan slicka mig själv på näsan - KUNG
-
jag sjunger jämt i duschen - är jag ensam sjunger jag högt. så huset lyfter. lovar.
-
jag städar aldrig mitt rum - bläääääääää. (jo det gör jag, men det är långt emellan gångerna)

nu orkar jag inte mer. men kommer jag på nå mer så fyller jag på. so long!


saknar paradiset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback