We are the Kings and Queens

Jag har verkligen inte haft tid till att blogga de senaste timmarna. Jag har levt och SOM jag har levt. Mina tjejer får mig att känna mig levande, en stor uppskattning skickas till dom. Inatt har vi dansat tillsammans, skrattat tillsammans, levt och andats tillsammans.

Jag, Elina och Linnéa käkade pizza runt lunchtiden idag och sen åkte jag med Linnéa in till stan och där hittade jag äntligen en blus jag ska ha på mig imorgon, köpte även ost och kex för 267 kr så nu jävlar ska vi äta tills vi häler! 

Snart kommer Ludvig och Albin på besök, sen är det dags för min skönhetssömn (?) för imorgon väntas det pulkaåkning och korvgrillning i Rönnåsen. Ciao ciao ciao


Måste bara berätta en sjukt rolig grej. Elina och de andra nötarna pratade på imorse och jag låg helt jävla tyst, så helt plötsligt kommer detta:

Elina: "Amanda?"
Jag: "Ja?"
Elina: "Kan inte du åka hem?"

Jag har så fina vänner.



Ps. Bilden har ingenting med inlägget att göra.

Kommentarer
Postat av: elina

hahahah, du är bäst

2010-12-30 @ 20:27:49
URL: http://elinameyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback