If today was your last day, and tomorrow was too late

Det här har hänt mig idag:

- Det krävdes tre personer att väcka mig imorse. Pappa, Frida och farmor.
- Min näsa frös ihop när jag gick till bussen.
- Jag tog upp busskortet för tidigt så handen frös av (inte bokstavligt men ja ni fattar)
- Somnade på bussen med huvudet hängandes.
- Kom försent till en föreläsning om Islam, stod en tjock muslim och glodde på mig när jag kom in i klassrummet.
- Blev avprickad på en lista när jag gick in i matsalen, what for liksom?
- Jag har lyssnat på den bästa föreläsaren någonsin, han var komiker och CP-skadad. Så jävla jävla fantastiskt.
- Skrattat på buss.
- Snackat teckenspråk med två fina vänner som satt inne på ett café.
- Jag gjorde dom sällskap och blev chockad 1.... 2.... 3 gånger!!
- Var gullig på Konsum och Centrumkiosken och fråga om de kunde skänka godis till discot vi ska ha nästa fredag. Med min charm så fick jag tag i litegrann.
- Haft släktträff framme på byn
- Och slutligen fått reda på att jag ska utomlands eventuellt i Juni.

Dock kommer mer hända, ska nog hem till Heimer och dansa röven av mig med mina bästa. Tummen upp på det här tycker jag!


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

din lymmel!

2010-12-02 @ 18:44:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback