För kärlekens skull



De tre vackraste människorna i mitt liv.
Vi har tillsammans skapat ett band.
Ett band av kärlek, värme, skratt och uppskattning.
Tillsammans är vi okrossbara.
Vi ska kämpa emot motgångar och vi ska skratta tillsammans via vårat pulserande organ bakom bröstkorgen.
Ni bär en bit av mig med er och jag vill att ni känner den biten när ni är ensamma, krossade eller behöver kärlek.
För jag finns där.
Ni får mig
Ni får mig
Ni får mig
Vi är starka, vi fyra.
Och den styrkan kommer bära oss genom livets vägar.
Och om ni någon gång inte orkar, så älskar jag för fyra.

För vad jag bryr mig om nu, är att alltid få vara nära er.

Kommentarer
Postat av: mathilda mormor

du är underbar och jag älskar dig. så.jävla.mycket.oändligt.stort.<3

2010-12-19 @ 23:26:26
URL: http://mamamama.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag älskar dig, väldigt högt. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv, vill aldrig förlora dig hjärtat<3

2010-12-20 @ 02:43:35
URL: http://llinnealouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback