Dag 29 – Mina ambitioner

  • Jag kan baka, det mesta faktiskt och jag tycker att det är hur roligt som helst.
  • Jag kan laga mat, älskar att laga "fina" måltider som tar lite tid och är superdupergott.
  • Jag kan sjunga lite bra, tror att om jag tränar lite så kommer jag kunna sjunga bra!
  • Jag kan cykla utan händer (ascoolt).
  • Jag kan smsa fort, ibland blir det bara massa knas och då får jag göra om.
  • Jag kan äta en hel kebabtallrik, häst.
  • Jag kan rita bra om jag vill.
  • Jag kan spåra med mina vänner.
  • Jag kan mycket. Har många ambitioner. Men det här ämnet var tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Michelle Andersson

JAAAAA AMANDA, DET SKULLE JAG GÄRNA VILJA GÖRA!!!!!!! :D

2010-12-19 @ 02:03:43
URL: http://michelledenise.blogg.se/
Postat av: :)

ambitioner är väl vad man vill uppnå, eller? haha.. ;)

2010-12-19 @ 20:09:44
Postat av: amanda

hahahahaha justja :D fel av mig. hahahah va knas!

2010-12-19 @ 23:15:42
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback