Dag 11 - Mina syskon



Här ser ni min syster Karin Frida Susanne Astner, född 2 november 1994. Hon har alltid varit som en lillasyster ska vara, en riktig pain in the ass vissa dagar och andra dagar umgicks vi och gjorde alla möjliga olika grejer. Vi har alltid haft roligt, vi två. Vi har nästan i hela vårt liv, varit sams med varandra (förutom gången när jag sköt henne i huvudet med en golfboll, eller den gången jag siktade på hennes arm istället för darttavlan och pilen fastnade i hennes arm) och det är vi än idag. Hon är nära ett beroende av att köpa teknikprylar som TV, kamera osv. Och apropå kamera så är hon jätteduktig att knäppa kort, och jag hoppas hon utvecklar sig i det ämnet.
Frida är en jag alltid kan prata med, men hon är svår att diskutera med då hon är kaxig. Men hon är ju tonåring så det är inte så konstigt. Hon är även världens mest korkade människa och ibland kan jag inte sluta skratta åt hennes dumhet. Vi har alltid roligt, vi två. Såklart bråkar vi, men det går över fort och det är alltid hon som har fel i slutändan (enligt mig). Jag avslutar detta inlägg med att säga att du är världens mest drygaste, kaxigaste och korkade lillasyster, te quiero.

/a

Kommentarer
Postat av: Sus

=,0)

2010-12-01 @ 20:53:45
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback