A reason to start over

1. Hur gammal är du om fem år? Tre veckor från 23 bast
2. Vem var den sista du träffade? Frida och Maria
3. Hur lång är du? 164 stolta centimetrar
4. Vilken var den senaste film du sett? Avatar
5. Vem ringde du senast? Elina Meyer
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Gott nytt år :)" till Anton Pettersson
7. Vad är dagens planer? Skåla in det nya året
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Håller mig till båda
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De lever åtskiljda sedan 10 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? Juldagen
11. Vilken ögonfärg har du? Jätteblåa ögon

12. När vaknade du idag?
Papi väckte mig vid 11
13. Har du någon gång hittat en katt? När jag bodde på Wijgatan hittade man katter titt som tätt. Ibland stod de t.ex. inne i vårat kök och käkade mat.
14. Vilken är din favoritplats? Tillsammans med mina vänner, på något varmt ställe och sova i ett fordon med musik i öronen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ockelbo kanske
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag bor utomlands, jobbar med nå grymt jävla kul och lever livet! Jag hoppas att jag har några ungar som springer omkring och är dryga också.
17. Vad skrämde dig som barn? Jag kommer inte ihåg, har förträngt det
18. Vem fick dig att skratta senast? En bild på Zlatan, bra ful han
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Köpte en för ett tag sen, så nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bredbar som min mamma säger
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 kuddar
23. Hur många landskap har du bott i? Hälsingland och Gästrikland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Bara klenisar som spyr och jag är ju en krigare!!!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommarn, skor på vintern, strumpor inomhus.
26. Är du social? Absolut
27. Vilken är din favoritglass? Magnum double caramel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Baka en kaka
29. Tycker du om kinamat? YES CHING CHONG I DO
30. Tycker du om kaffe? Kaffeburk smakar urk, nej
31. Vad dricker du till frukost? Ett glas H2O kanske
32. Sover du på någon särskild sida? Mage. Är det undre eller övre sidan av kroppen?
33. Kan du spela poker? Äger
34. Tycker du om att mysa? Ja om Elina ligger på golvet
35. Är du en beroendemänniska? Facebook
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, men jag vet några som fyller på samma dag. Awesome
37. Vill du ha barn? En miljon triljon biljon
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är nice, men pool är... Nice
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, mat, fika
42. Äger du dyra smycken? Halva reapriset smycken äger
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och kommer inte göra det heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En after eight
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner inga roliga. Alla suger
46. Välj ett ärr på din kropp? Väljer ett jag har på handen sen jag körde "bögtestet" på högstadiet.
47. Vad har du för ringsignal? DURUDURUDUUTUTURUDUDUDU (sony ericssons signal ni vet)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Klart, en tröja med Carolas autograf på!!!
49. Flirtar du mycket? Vet inte hur man gör ;);););););););));)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Smögen kanske
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag kan kolla hur mycket olja det är kvar.
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja, cyklade liiiiite för fort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håkan Hellströms självbiografi
54. Läser du dagstidningen? Bara om jag måste
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Neeee bara skit
56. Dansar du i bilen? Of cours, goin' wild and crazyyy!!!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4, asbra
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite grejer ja ska ha med mig ikväll och saker ja ska göra och sånt ni vet
59. När var du i kyrkan senast? Lucia tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback