2 steg från paradise

1. Lovar du att vara ärlig? kan ju lova att försöka vara ärlig iallafall 
2. Smeknamn? astner
3. Vilken låt lyssnar du på när du är ledsen? låtar som får mig att gråta ut
4. Vad tror folk om dig? dom får tro precis vad dom vill
5. Vem behöver du mest just nu? fettförbrännare, mina vänner, studenten
6. Brukar du skratta för dig själv? ja, skrattar jämt för jag har så roligt!!!
7. Hur svarar du i mobilen? svarar frågande "hallå?"
8. Vad får du mest komplimanger för? mina ögon
9. Bryr du dig om killar som raggar på dig? ja men det gör jag ju!
10. Vem som du med inatt? min snarkande lillasyster
11. När mår du bra? när jag umgås med människor som gör mig glad
12. Är du rädd? nja, inte överdrivet mycket
13. Vem ringde du senast? a på skype kanske
14. Har du haft sex idag? nej
15. Hur känner du dig nu? har lite ont i ryggen, lite tom i magen...
16. Vad gör dig mest besviken? när folk vänder en ryggen
17. Brukar du bli för full? nej
18. Vad saknar du? närhet, uppskattning, mina fina
19. Älskar du någon? tänk för att det gör jag
20. Vad är det finaste du har fått? ln, em och mh
21. Vad behöver du just nu? en kram, eller fem
22. När grät du sist? i förrgår
23. Vill du ha barn? ja, big momma family
24. Vem är dröm killen? han som är trogen
25. Hur ser man på dig när du mår dåligt? jag är tyst, säger inte jättemycket, vill vara ensam, kan bli uppkäftig och kaxig
26. Om någon gör dig besviken, hur reagarar du? jag kan inte beskriva det
27. Kärlek eller icke kärlek? kärlek
28. kaxig eller mesig? i normal dos - kaxig
29. blyg eller rak på sak? båda
30. Hur ska en kille vara? sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback