you're supposed to care

idag hade jag nog den jobbigaste fitness-träningen ever. körde stenhårt (höhö) i lite mer än en timme, och det räckte gott och väl. det var bara en massa styrka idag och jag svettades som en gris på en pinne över en eld, ni vet sån där som typ indianerna hade förr i tiden som de snurrade på och greja.

fick sluta tidigare, tack och lov, så hann med fyratåget. trots krångel med spårbyte och shit så kom jag iallafall hem hel och o-ren. så jag tog en fetinglång dusch och nu inväntar jag både pappa och frida, för att sedan fylla magen med antingen pizza eller kebab från silverbocken. är inget annat än värd en sån nu.

imorgon är det sista april, sista jävla april. vart tar året vägen?! jag hinner knappt andas så är det ju min 18-årsdag, kommer gå snabbare än blixten.
grillning, umgåsning, mysning och skrattning står på schemat med mina tjejer. klart bästa tjejerna, klart bästa.



+ några till.
- peter siepen. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback