this shit is killing me!

ni kanskse har sett på facebook att alla har börjat med en ny grej? det är de "älskade" grupperna som slutar på ;pPPpPpPPpPpPPp och som är allmänt irriterande. till en början kanske det var en rolig grej. och vissa grupper och sidor var faktiskt roliga och fick mig att skratta. men som vanligt ska allt spåra och hela facebook är någon tävling om vem som kommer på den roligaste gruppen som slutar på ;pPPpPpPPpPpPPp.

jag förstår inte riktigt meningen längre. varför kan man inte bara låta det vara en rolig grej? :o nu är det bara sjukt irriterande och jag hatar dom grupperna. ett exempel på hur det kan se ut:


tycker ni verkligen att det är så roligt? jag tänker inte gå med i en enda sån här grupp, jag äter hellre korv! och då är det illa mina vänner ;) så, släpp dom där grupperna nu och kom på något roligare.

tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har gått med i en ju? :p

2010-04-25 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback